Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lélekpengető

Örökifjú lelkemről #Rólam

2019. augusztus 03. 00:16 - milashideblog

Csodás volna hosszú bekezdésekben taglalni mindazt, ami én vagyok, de nem hiszem, hogy hosszas magyarázatot várna tőlem bárki is.

Megfáradt, mégis örökifjú lelkem igen bonyolulttá tesz, soha nem kérném, hogy bárki, aki olvas, megértse működését. Talán nem is lehetséges, de ezzel mind így vagyunk, ezért is vagyunk annyira különbözőek, egyediek, mégis sokakban hasonlóak.

A motivációm egyszerű.
Szeretek írni. Történeteken át szórakoztatni.

Nem tartom magam írónak. Alkotó vagyok, aki létrehoz dolgokat, meséket, szereplőket, hangulatokat, történeteket.

Nem vagyok különb. Természetesen, engem is boldogsággal tölt el minden apró visszajelzés, ha látom, hogy van, aki szívesen merül el, az általam kreált világban, de fő mozgatórugóm egy marad, számomra az alkotás egy hobbi.
Nem fogok írói pályára törni, nem terveztem alkotásból megélni, egyszerűen csak élvezem a folyamatot, a történet kitalálását, a szavak játékát, a hangulatot, amiben elmerülhetek, a szereplőket, akik a szívemhez nőttek.

Sosem törekedtem a tökéletességre, nem vagyok maximalista, és bár tudom, hogy ha így fognám meg a műveimet, nagy álmokkal, sok kitartással, kemény küzdelemmel és rengeteg szorgalommal én is készíthetnék, írhatnék valami maradandót, de mindvégig gyáva maradtam. Megmaradtam az írás puszta szereteténél.

Pusztán a szeretetnél? Igen, mert egy írónak többre van szüksége ennél; szenvedélyre; odaadásra; rengeteg idő feláldozására; komoly elhatározásra.

Szeretnék fejlődni. Jobb akarok lenni, annál, ami vagyok, mert semmi sem tehet büszkébbé, mint felülemelkedni önmagamon, túlfeszíteni határaimat, ha csak egy apró lépéssel is, de sikerül megtenni, túljutni saját korlátaimon. Minden nap ezen dolgozom, és van, hogy elbukom, de újra fel kell állni, és folytatni. Nem szabad feladni. Mert az igazi boldogság csak egy pillanat, és csak a hosszan bejárt út vezet el hozzá.

Az életem a humor. Nélküle fuldoklom, ez az egyetlen dolog, ami túllendít a nehéz időszakokon, aminek segítségével leküzdhetsz bármit.

Mindenki céllal írja a történeteit. Vannak, akik tanító jelleggel, tudásuk átadásáért, mások belső fájdalmukat megosztásáért, én szórakoztatni vágyom az embereket. Kevés kapaszkodónk van az életben, de úgy hiszem, egy jó történet bármiről szóljon is, képes röpke pillanatokra elfeledtetni gondjainkat.

Ez vagyok én. Egy lélek pengető.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milashide.blog.hu/api/trackback/id/tr2814992790
süti beállítások módosítása